sorry that i love you | sedih la





assalamualaikum semua..

hari ni punya la cbuk.. p mai2 macam menteri dah aku ni.. first p pusat sukan sal nak tempah court bdmnton.. amik racquet baru nk letak tali.. then p makan ngan member.. then bnyk lg.. dah la satu2 tempat tu jauh la maknye... susah aku nk citer kejauhannya itu.. ces..

abis je makan kat kedai nasi termurah tu mula la start motor kwn balik hostel..
sampai je kat umah.. terdengar lagu omputih yg agak menarik perhatian aku untuk fokus mendengrya..


I'M SO SORRY THAT I HURT YOU...~
SORRY THAT I FAIL THROUGH..~
SORRY I WAS FALLING IN LOVE WITH YOU...~

pergh....
then aku trus masuk n tanya kawan chinese aku.. "ape tajuk lagu ni Alex??"

"sorry that i love you"..

erm.. terus je aku on laptop n search... fuhh.. best ar... sedap lirik dia..
yg aku paham pasal lagu ni..

lelaki yg pernah menyukai wanita itu diwaktu dulu...lelaki ni cuba memikatnya duluu..
dulu pernah jugak melalui saat bahagia bersamanya.. tp wanita itu tidak sedar akan waktu itu..

tp sekarang.. lelaki ni dah xde lagi cinta itu... dan wanita itu pula mulai sedar perkara yg berlaku dulu adalah cinta....

I'M SORRY THAT IT CAME THROUGH..~
BUT SORRY DOESN'T TURN BACK TIME..~

adei.... xleh la.. xleh nk ulang balik dh cinta yg pernah dsemai dulu..
sorryy2..

sedih la.. adei..
ape2 pun.. ku doakn kamu bahagia yep.
maafkan sy selama ni buat awk sakit hati.
please... give me one chance..


meh nak bisik : teringat kat dia la.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar