komen melebihi 500 dalam post facebook

assalamualaikum sume.. ha.. hari ni xde pe2 citer sgt lah kat entry aku nih.. huhu biasa la.. lau xkuar jengjalan xdela citer. duk umah je.. on9.. ^_^

hari ni aku nk kongsi ckit pasal posting aku yg 2 hari lepas.. korg tau kan ape yg trjadi.. dah lebih 500 komen aku dapat dlm post trsebut.. huhu.. tanjat aku.. hari ni.. aku cek balik.. dah lebih 600 komen plak dah.. hangat giler la post aku.. hehe..


memang hangat posting nih.. biasala.. org muda2.. lau ckp bab kawin.. ramai je.. especially ladies.. suke sgt depa.. haha.. sape yg x baca lg pasal post aku tentang kawin awl vs maksiat .. klik la link nih.... hehe semoga terhibur..

p/s : lau dh ade calon n duit.. kawin je.. walaupun duit ayah..ngee...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar