Marshanda ambil keputusan bertudung




Setiap kali berdoa, Andriani Marshanda atau Marshanda yang mengambil keputusan bertudung lebih setahun lalu enggan menyesali keputusan besar yang mengubah seluruh perjalanan hidupnya.
Dia yang berketurunan Minangkabau, berusia 22 tahun, juga tidak ingin kembali menoleh laluan silam tatkala bertekad menyerahkan seluruh misteri hidupnya kepada Allah.

hoho... suke nye ade artis dah mula mengubah seluruh hidupnya untuk bertudung dan mengamal kehidupan Islam yg wajib dilakukan pleh setiap Muslim dan Muslimah..

ha.. yg ladies2 kat luar sane tu.. insaf2 la... pelakon pun boleh berubah... apsal korang xleh plak..
semua di tangan kamu semua ladies2.. nk famous pun.. jgn sampai buang agama.. jangan ikut sgt artis-artis skunk nih.. berpakaian ... ish.. teruk2.. ayam pun xpernah tunjuk peha dia... haha

org tegur2 nih... bnyk lak komen dia.. itu la ini la.. ha.. meh aku nk jawab.. baca kat sini..

bertudung-vs-tak bertudung

p/s : jom same2 nasihat menasihati..^_^..

Reactions:

2 comments:

HAHA.....SENANG LA AKU NK CARI ISTERI ARTIS MCM NI..kahahahhaha~

cewah.. ade cita2 nk cari ladies atrist lak ke wei.. cari yg biasa2 dh ar.. hoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar