Wahh!! mantap UniMAP

(info ni aku amik dr blog Luqman Hakim..)


Alhamdulillah.... UniMAP sekarang dh melonjak naik dr tahun ke tahun.. syabas dan tahniah Brig. Gen. Dato Dr. Kamarudin Hussin..

segala usaha dan kegigihan Dato amatlah membanggakan kami semua.. Dato memang hebat..

sukar mencari pengganti sperti Dato..

UniMAP Universiti Malaysia Perlis merupakan unvrsiti yg masih muda dan baru lagi..
tp semngt Dato dlm memberikan dorongan kpd semua telah mmbawa satu generasi yg cukup utuh dan berdaya saing..

ehem.. aku ni slah sorg budak yg bljr kat UniMAP.. hehe.. ^_^
aku bangga ngan U akuu.. walau[un masih baru.. tp trletak kat ranking 6 dn lebih tggi dr U len..

sape xbanggakan.. inilah semangat UniMAP yg kita selalu perkatakan.. so.. sesape yg tgh mncari tmpt pengajian dip or ijazah or ape ke.. sambung la kat UniMAP ye.. bnyk korg dpt belajar.. dan kemudahan memang mencukupi... memang cukup... lau aku kate cukup tu.. cukup la.. jgn degil. hek3.. erm... seriusly cukup... sebab semua peralatan2 n machine2 yg canggih trdapat di UniMAP..

korg nk tau.. kebanyakan U len dtg ke UniMAP tau.. sebab nk tgok n belajar penggunaan machine2 n teknologi2 yg ade kat UniMAP.. So.. sesape yg bercita2 utk jadi engineer.. mai la belajar kat sini... rugi lau xbljr.. tempat nye pun tenang dan damai.. sesuai sebagai tempat utk menimba ilmu..

nanti lau ade masa aku uploadkan gmbr2 suasana di Perlis yep..

keep in touch ei kat blog ni.. pe2 hal or nk tanya psl UniMAP ni leh la comments kat bwh tu.. insyaAllah terjawab.. ^_^

wassalam..

p/s : JOM MASUK UniMAP..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar