history.. about aku

assalamualaikum semua..

hari ni aku nk citer ckit psal aku.. maklumla.. blogger baru.. kena la citer introduce ckit kang.. ceciter2..!! haha aku asal negeri cik st wan kembang.. klatey la.. aku lahir thun 1990.. sape same tahun ngan aku.?? agkt tgn.. ok bagus.. ha.. so thun ni aku dh masuk 21 thun.. alhamdulillah rezki Allah bg kat aku dapt lg bernafas sampai sekarg.. semoga dipanjang kan lg umur ku.. amin..

ku bukan super star kaya dan terkenal... ku bukan saudagar yg punya bnyk kapal.. hehe aku biasa ja.. juz mcm org2 yg biasa.. dah 3 tahun aku kat perlis.. sebab aku bljr sane.. universiti malaysia perlis.. aku amik elctrical eng.. sape bljr sane gak?? haha.. sape bljr sane mesti xkenal aku.. sebb aku xfamous..

aku ni minat sesangat main badminton korg tau x.. dari kecik lg aku nk jd cam misbun.. tp apekan daya aku xmmpu ikut jejak lgkah misbun.. hehe.. tp sape nak lwn aku leh ar try lwn aku.. confirm susah nk kalah kan aku.. hahaha.. jgn pndang xda mata a.... eh cmnr pndg lau xde mate.. hek2.. phm2 sndiri la.. aku jugak minat game2 perang2 ni.. cam half life ke.. counter strike ke. ha... sape nak lwn jom lwn on9... xsempat korg hidup la... jumpa je ak... xsempat ko nk tmbak.. peluru dh kat kepala korg da... hek3... bukan ckp besar.. tp memang besar ... hhaa

erm.. ape lg ek nk ckp psl aku... cmni la.. kalo korg nk tau.... try2 la msg aku kat inbox.. insyaAllah aku balas..

p/s : jangan lupa comments ya... ^_^

Reactions:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar