Hot.. Fizz Fairuz | Liyana Jasmay

*fizz fairuz

tau x pasal FIZZ FAIRUZ ngan LIYANA JASMAY...!@#??

ha.. meh cni nak habaq.. duk sari dua ni bkan main panas ja citer pasal depa.. ape kes ni..
ha.. couple ke.... cam ayat couple je diorg ni gunakan.. hek3..

ber B..B.. la... huhu.. ape B tu.. BABY ke.. ha.. hehe
bukan ke Fizz couple ngan ALmy Nadia Ke... ape dah jadi... (o_0)

*liyana jasmay

bila p tanya mak ladies tu.... duk habaq kata depa ni memang selalu brgurau.. cam adik beradik...hehehe

bila p tanya Almy lak duk kata kelu lidah la.. dn suh p tanya Fizz sndiri plak.. haiz.. main pass2 ni apesal.. sume xngaku .. same nk gtau nih.. xkan aku kot.. ^_^

Liyana plak duk gtau yg dia memang rapat ngan Fizz sejak umur 16 thaun lg... haiz..
bila dah kenal lama ni mesti ade rase syg.. xsygkan kat Fiiz.. ka... hehe.. xkan syg as abg kot.. dulu bleh la.. skunk...@#$?? cmner Liyana.. hhehe

nih nak habaq ckit.. kita sebagai peminat haruslah brfikir positif.. tul x Fizz .. hek2..
jgn duk tuduh bukan2 tanpa usul periksa.. org yg dh lama kenal memang la rapat..
cam adik bradik dh....

kekeliruan antara mreka slesai bila Fizz n yg len bgtau hal sebenar..

Fizz mengakui hubungan antara dirinya bersama Liyana tidak ubah seperti abang dan adik. Sementelah mereka kini berpayung di bawah bumbung produksi yang sama demi komitmen terhadap filem baru, Papadom 2 arahan Afdlin Shauki.

P/S : biasala pelakon selalu kena Goossip.. ^_^ n nk jwb gossip ni pun kena la cara yg elok.. jgn duk lari.. t org pk len lak.. :)

Reactions:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar