sejarah sukan aku



*Gmbr MASUM (UiTM pERLis)

whats up... sejuk nye mlm ni.. best lau layan lagu sambil usha2 blog baru.. hihi..

*plan tulis blog ar..

tjuk xla betul2 holiaw.. tp ok dr xde langsung.. ^_^ by de way, psl kisah sukan ni aku minat giler badminton.. aku stat pegang shuttle n raket masa aku form 2.. sedih giler lau tgok aku men..
tau2 la lau first time men ni.. hehe..

lau ikut ranking aku la paling bwah skali.. pling xpndai men.. :(

time form 3 brmula la semngt nk men.. dulu slalu je duk tibai shuttle lam dwan skolah aku..
*gmbr kat Universiti Songkhla Thailand (IMT-GT)

amik shuttle yg org dh guna.. hehe.. maklum la.. lau nk beli yg baru xpdan ngan main la. cm ape tah..
start dr situ aku selalu men ngan kwn2... dan lastly kekerapan brmain bdmnton aku jd brtambh bila start men ngan geng2 staf sekolh dulu n budak2 len.. depa sume terror2.. gile.. malu aku..huh.. selalu dpersisihkan.. org pndai je bnyk kali men.. aku.. 2 kali kira catatan dh paling bnyk aku men utk satu hari. adei.. sedih..

2 tahun berlalu.. smpai la aku form 5.. ade lak selction tuk wakil sek.. fuh semngt gile aku..
masuk la selection.. dpt... mmg dpt.. dapt jd reserve... haha. kira ok la dr xdpt lgsung.. :)

berakhir di sek.. time cuti lepas SPM selalu men... fuh.. brtambah kemantapan aku brmain bdmnton..
abis je cuti... UniMAP dh pggil aku suh p bljr.. huhu seronok dpt msuk U.. n smgt nk smbung men kat u lak.. mane tau leh wakil U..

smpai je sane.. tu dia.. jauh nye dwan bdmnton.. xdpt la aku braksi.. 2 tahun aku xjejak kaki d dwan bdmnton..

tibela satu hari.. kgkwan classmate ajk aku men.. biasa la.. ptg2..
fuh.. masa tu bkan men sronok aku trus stuju je..

xtau lak diorg ni suke men bdmnton.. coz diorg xpenah ajak aku men..
men je dlm 2 3 bulan... ade selction beb... hehe aku try ar masuk...
alhamdulillah aku dpt.. wkil tuk coarse aku.. ape lg.. bkan men aku training..

hari lwn je.. aku lwn haabis habisan.. ceh.. mmg beraksi aku.. hehe..
pengalamn smakin brtmbh bile aku join lak tuk jd wakil U aku sndiri..

best2...........
aku pun terus brmain smpai satu tahap pling tggi yg prnah aku men iaitu IMT-GT.. men kat THAILAND..smpai luar sane aku men.. hehe.. memg xdisangka2.. rezki2...

sume tu rezki kan..
alhamdulillah.. xsngka smpai kethap ini aku..^_^

p/s : berusaha itu permulaan tawakkal... Rezki sume dr Allah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar