KeenaPA cInTa ItU bUTA..


good morning.. sawadikap... arigato.. semua..

tgh2 hari ni aku ase cam sedih je.. xtau nape.. mgkin sepi .. mgkin teringt kat seseorg yg prnah mghiburkan hatiku masa duka dahulu..

dimana awk skunk??? mengapa sepi tnpa berita.!! ? ape slah sy wak.. mngapa mudah awk lpakan sy..

adakh dr silap sy yg kecil awk mghukum sy.. begini.. * perkataan hati.. *
sayu bila mengenang kmbali.. mgkin suratan takdir..
sy hrap awk sihat n ceria selalu.

ok.. berbalik pd citer cinta buta :

butakah cinta itu..
mengapa dperkatakan cinta itu buta.. erm..

kengkawan... memang benar cinta itu buta.. buta segala2nya... buta kerana nafsu..
nafsu yg diiringi bisikn geng iblis.

ramai yg menemui cnta buta.. bute2 je cinta.. bukan cnta sebnar... tgok la zaman skunk ni..
ade ke yg kekal.. kawin xsampai stahun.. tup2 je 'aku cerai kau' senang je lafaz.. ingat benda ni mainan cam main boling ke.. amik bola yg elok2.. then campak.. haiz... ingt skit..

ladies pun satu hal.. xkawin pun lg... dh pandai dh.. ber papa2... ber syg2.. ber baba.. adei.. dgr cm dh kawin diorg ni..

herm.. ckup la stakat ni.. aku dh xtahan ngan org zaman skunk..

yg cara hina agama dgn cara depa pun ade.. alu aku jumpa aku terjah2 je muka diorg..

cukup lah.... kita ni bukannye kuat pun nk lawan Allah.. kene cubit sikit dah sakit..

xyah la.. xpadan ngan neraka Allah...

'Ibnu Qayyim Al-Jauziyah mengatakan maksiat sangat berbahaya bagi hati dan fizikzal di dunia dan akhirat.'-eramuslim.com


p/s : carilah cinta yg sebenar2 cinta.. ^_^

1 comments:

cinta yg paling mulia ialah cinta kpd-Nya.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar