stailo bersama Fipper

selamat pagi semua...

stailo..stailo.. stailo.. ni la prakataan yg geng2 yg suke bersetyle ni suka ungkapkan..
xtau nape... stailo cmner la aku xtau..

slipar jepun skunk dh ramai yg minat ek?? ha.. sape xkenal selipar jepun.. dulu lau nk pergi shopping ke or nk p jalan2 ke.. org xpakai selipar jepun nih... memalukan je.. nmpak sangt daif.. hek2.. biasala.. nk p jalan2 kena la brstyle skit.. mcm aku nye blog ar. ade style kang... *ayat puji diri sndiri..haha

dulu nk p jln2 paling lekeh slipar sandel beb..
skunk ni dunia smakin moden.. slipar pun makin gak kot.. xprcaya.. jom saksikan..


ha... ni la trend baru dak2 zaman skunk... Fipper.. yg telah diubah suai skit n dibuat nmpak lebih brgaya dn cantik.. skunk dak2 laki n pompuan suka pkai benda ni aku pun xtau nape.. sebb aku xde ikut style zaman.. aku ikut style aku ja...haha

tgok ka skunk ni.. slipar pun dah jadi salah satu aksesori dlm pmakain.. cantik.. memang cantik..
bg aku slipar memang bagus tuk golongan laki2 yg suka brstyle2... xsalah..
cuma yg ladies ni.. ha... lau nk pakai selipar, boleh............

tp..!!!!

pakai la stoking.. kaki korg tu kan aurat,,, so.. pakai la stoking yg brsesuaian... tul x ??? ^_^
ha... kita nk berstyle cmner pun xpe... tp ingat... kita ni sape?? sape yg buat?? so kena la ikut undang2 PEMBUAT kita.... yaitu Allah s.w.t.......

p/s : Bersetylela Cara ISLAM.. ^_^

3 comments:

skrang org guna flipper pulak yer...
zaman croc dah sejuk ckit...

eh..eh... salah ejer plak ye Ayie...
i'm sorry... * FIPPER * lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar