Ramai suke lagu nih | Istiqarah Cinta


Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa

Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Di istikharah cinta

Tajuk Nasyid : Istikharah Cinta
Artis : Sigma
Album : Istikharah Cinta


memang lagu best... laagu ni aku dgr kat satu blog ladies.. aku lupa blog dia.. bukan sngaja lupa.. tp mmg terlupa.. harap aku jumpa lg n ingat blog dia..

ape2 pun aku suke lagu nih.. tgok la lirik dia... yang aku faham melalui lirik ni seorg laki yg sgt mencintai seorg wanita.. dan dia memohon darpda Allah dalam solatnya di tgh malam memohon dan mengharapkan pertolongan dari Allah... demi cinta nya yg suci..^_^

susah nak cari lelaki mcm nih skunk ni.. tul x ladies..

suka kat pompuan pun kena mintak dgn Allah.. ha.. Allah sgt suka setiap org yang meminta dan memohon darinya.. so pintalah darinya.. dari sekecil-kecil permintaan mu sehingga lah sebesar-besar permintaan mu... dan bersabar lah diatas nya... InsyaAllah Allah perkenankan.. dan Allah akan memberi yg lebih baik drpada yang kamu sangkakan...

p/s : beristikarah lah... agar hati mu tenang..^_^

Reactions:

3 comments:

:) Istikharah cinta memanggilku :)

Nice song i've ever heard
Falling in love with this song

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar