Malaysia Gagal di Pusingan Ke - 3


Adoi.... kalah lagi...

Pasukan Malaysia kalah dengan agregat 6-4 di depan hampir 90 ribu penonton, malah menutup perlawanan dengan 10 pemain selepas pemain gantian, Ahmad Fakhri Shaarani dilayangkan kad merah pada minit ke-93.

aku ase pemain kita ni boleh je kalahkan geng singberpura2 tu.. mgkin terlalu yakin utk menang di padg sendiri...

biasala... main tempat sendiri lebih yakin.... n selesa...
tp kalah jugak.. dah xde rezki kali ni..

xpe... aku yakin pada masa akan datang Malaysia akan lebih bersedia dgn pemain2 yg bakal menjuarai piala dunia suatu hari nanti...

semua tu memerlukan usaha n semangat yg tggi.... lau x... xkan sampai.. tgok la contoh ahli sukan kita.. mcm Dato Lee Chong Wei .. beliau memang seorg yg berdisiplin.... dan bersungguh2 dalam setiap latihan n perlawanan...

hope kita akan lebih maju dalam arena sukan...

p/s : nak sejuta daya.. xnak berjuta2 dalih.. haha

Reactions:

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar