Selamat Hari Wanita | Muslimah

08 / 03 / 2012... hari Khamis... Hari Wanita ???
sape plak yang adakan hari wanita ni pun aku xtau..
tp xpe... sape tu xpenting... tp mgkin ade sebab kot.. nak kenang jasa2 wanita.. atau sebagainya...

Wanita ni memang unik.. penciptaanya pun unik... makhluk yang paling unik di dalam dunia ini..

benda yang unik ni biasa nya mahal... dan ade jugak sampai xmahu jual.. kerana syg sgt2...
mcam lukisan ataupun satu model yg unik...

memang mahal harganya,,,

TAPI...!!

kenapa Wanita yang unik ini begitu 'cheap' org putih kate la... mksd ES murah...

erm... kenapa??

ibarat kan wanita ini sebagai Rama2...



"Ramai yang akan tertarik untuk menangkap rama-rama apabila melihat ia terbang berkeliaran di udara. Cantiknya rama2 dsebabkan corak dia dan kolor dia... Akan tetapi kecantikannya tidak akan kekal jika banyak tangan yang menyentuhnya." - iluvislam





patutla murah.... ramai sgt dah duk sentuh..... bawak sane sini.. hurm..

asenye ayat kat atas sudah buat pembaca ES faham kot... hehe
ingatlah wanita....
dirimu amat berharga,...
jagalah Hak Allah atas perintahnya kepda mu...

"Kecantikan wanita bagaikan rama-rama yang terbang membawa keindahan corak pada dirinya. Ia akan membuatkan lelaki mudah tertarik pada wanita. Tetapi untuk menjaga harga diri seorang wanita, bukanlah dengan membiarkan kecantikannya disentuh, dipegang oleh semua yang tertarik padanya. Biarlah kecantikan pada wanita itu diperolehi melalui jalan yang diredhai Allah." - iluvislam








p/s : SELAMAT HARI WANITA KEPADA GOLONGAN WANITA..

Reactions:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar