Pilihan Lelaki Sejati | Not GAY


banyak benda yang berkaitan dengan lelaki yang korang xtau...

lelaki sendiri pun xtau ape yang yang berkaitan dengan diorg.. tp... kan ade gak kaitan dia.. especially...

wanita....

wanita berkait rapat dengan lelaki.. kalau xberkait rapat mesti la gay kan... ha.. sape mengaku dia gay??

haha...

erm.. wanita...

mmg sangat berkait rapat.. sudah menjadi lumrah hidup, lelaki dan wanita same2 memerlukan..

sedangkan binatang memerlukan pasangan untuk hidup... ini kan manusia..

tetapi..... adakah sama cara haiwan dengan manusia untuk duduk berkasih-kasihan antara satu same lain.. ??

majoriti akan jawab tidak... tp rasanya semua akan kate tidak..

memang... memang TIDAK....

perkataan TIDAK memang mudah nk kate.. burung kakak tua pun pandai..wakaka..

tp tengok laa skunk ni... bersepah anak2 muda berkasih-kasihan tanpa adab yang telah syarak berikan...

same kot macam ha...w.............. (kasar skit..sowiee...)

lelaki sejati tidak akan berkasihan tanpa adab dengan pasangannya... namun... akan tetapi... mana2 lelaki akan memilih calon terbaik untuk dijadikan isteri..

bukan yang dah banyak dibawak merata... jadikan couple leh la... haha.. pastu cerai luar nikah..

kuikuikui...

wanita seperti dibwah ni bnyk yang menarik lelaki :

1. SOPAN

2. PANDAI AMIK HATI..

3. PANDAI BERBAHASA DENGAN ORG TUA

4. TAK MEMILIH

5. SELALU BERI DORONGAN

6. PANDAI MASAK

7. PANDAI BUAT LAWAK

8. adoi.... lupa plak... ape lagi ek... t bersambung k..


p/s : wanita yang BERAGAMA..... mewakili semua diatas....hehe

Reactions:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar