Perluke aku sedih | mungkin

Hello2…. Hehe.. selamat teramat pagi kepada semua ye..

Hari ni nk kongsi cerita sedih skit psal seseorg tu.. ehem2.. sape ntah.. xpela.. janji aku cerita..

“dulu… aku bagi mu.. jambatan untuk kau ke seberang…”

“mudah sungguh kau lupakan… segala pengorbananku.. segala jasa2 ku.. untukmu..”

Cewah.. nyanyi ckit dulu…. Erm… bila dengar je lagu ni… aku ase sedih.. ntah knapa.. teringat kat si dia..

Tp apekan daya kan.. jodoh, pertemuan, ajal maut… semua kat tanganNYA YANG MAHA BERKUASA kan.

Tp… doaku untk si dia sntiasa ku iringi..

Tringat mase dulu2.. bahgia sgt2.. bagai di awan awangan aku ase.. happy go lucky..haha

Bila syok sgt duk brhubung… tak sedar plak diri ini merasakan mengongkong si dia..

Aku xbrniat utk mengongkong.. tp.. kenpa dgn salah yg xdisengajakan.. dengan mudah prhubungan ini dibatalkan..

apekan daya aku.. kau berhak menentukan.. memang benar.. cinta xperlu dipaksa…

mgkin aku xperlu sedih.. buat ape kan sedih utk org yg xsuka kat kita..

tp pda permulaan… biasa la.. sape2 pun.. first2 mesti sedih.. utk terima kenyataan itu.. tp xla sampai meraung.. hehe

fitrah la tu.. kalau ape benda yg kita syg tu ilang… memang sedih..

skunk Alhamdulillah… aku lega.. kerna.. masih ramai yg menyayangiku.. yaitu..

Tuhanku menyayangiku..

Keluargaku menyayangiku..

Kawan2ku menyayangiku..

Guru2ku menyayangiku..

Ramai lg yg mengasihiku..

So.. kengkawan.. jgn sedih ye… aku pun same… toksah sedih2.. coz ramai lg yg syg kan kita..

p/s : Bersyukurlah.. kerana Tuhanmu tidak pernah melupakan mu..

Reactions:

2 comments:

yang datang ta semestinya kekal. hehe.

ayie, lagu nie tajuk sajadah cinta ea?

siapa yang dadang duluan............?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar