Dah besar rupanya aku | pramatang

Alhamdulillah…. Dah besar rupanya aku.. hehe

Dah tamat dh aku menjalani pengajian di Universiti Malaysia Perlis..UniMAP.. teringat je kenangan2 lalu .. mcm nk patah balik je..


Bnyk kisah suka n duka mase aku kat sini… sume nye beri aku kebahagian… walaupun benda tu duka..

Duka… mengajar erti kehidupan.. cita2… cinta…kasih syg… harapan.. impian.. sumenye bercampur aduk dalam diari kehidupan di sini…. Ammatlah aku merindui saat itu… saat ketika itu… aku belajar bnyk perkara..

Sukar utk dperkatakan…. Sejarah hidup ini… amat bermakna… mgkin korg xmemahami… ape itu.. kenangan …

Bnyk perkara yg berlaku dlm masa itu.. bahagia ku rasa.. bahagia kerna… selain ilmu pelajaran yg ku pelajari.. ilmu mengenali Pencipta… juga ku turuti.. indah sungguh penciptaanMU..
Rahmat benar pemberianMU… Kasih Sayangmu… melampaui segalanya..
Dan juga..

Sepanjang masa disini.. suasana amat tenang.. angin membisik merdu.. menyapa khabr kluarga, sahabt2 dn guru2 dikampung..
Ape khabar mereka…… ku rindu tuk brjumpa mereka… dimana mereka skunk…..
Yg dulu amatku sayangi.. dan bnyk member aku dorongan.. sehingga aku mencapai kejayaan seperti ini..

Mak…. Terima kasih…. Atas kasih saying yg dicurahkan…

Ayah… jasa mu… xkan kulupa….

Guru… amatlah ku harapkan… keredhaan mu yg telah berikan ku ilmu yg brmanfaat…

Kwn2.. tanpa nasihat… dan kenakalan mu aku buntu mncari hikmat hidup.. dan.. kebahagiaan brkawan..

**sebak mengenangkan masa lampau.. T_T & bahagia… mengenaliMU….

Reactions:

1 comments:

baca entri ni teringat pula zmn study saya dulu2 jgk..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar