Pertama dan terakhir | Pentauliahan Di Raja



Pergh… tanjat aku.. pagi2 lagi aku dah kena serangan ujan yang agak-agak lebat..

Dah la barang nak angkut ni bnyk giler.. tambahan lak bus plak parking jauh nk mampos.. adoi.. apela..

Macam la xleh nak parking dekat.. saje ar ni malas nk pusing2.. makan gaji buta ke weh.. haiz.. ape pun xboleh…ape pun xboleh..

Basah abis baju yg dah aku iron… sampai nak patah ha pinggang ni sebab Aku gosok baju tu semalam…

ape la nasib..

Siap sume dah peking masuk lam bus..bermula la perjalanan menujun destinasi yg mungkin member satu impak besar dalam hidupku.. yaitu kat UTHM Johor..

Tau x kenapa..? sebab kat tempat tersebut aku akan ditauliahkan oleh

Yang di-Pertuan Agong TuankuMizan Zainal Abidin sbagai seorang leftenan muda

yang telah 3 tahun dalam perkhidmatan sebagai pegawai Kadet dalam PALAPES…

Segala penat lelah dlam training ni pelbagai keadaan aku ase.. sedih.. seronok.. n macam2 la lagi.. syg pun ade nk tinggalkan PALAPES ni.. tp apakan daya.. pertemuan dan perpisahan tetap berlaku..

Dalam masa 2 minggu aku kat sini akan ku bg sepenuh khidmat buat kali terakhir berkhidmat..

Semoga segalanya berjalan lancer.... amien…. Doa2 kan utk aku gak ye geng2.. hehe..


p/s : sape nak mai johor.. singgah2 la UTHM.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar