Aku hampir membunuh


adeh.. lapar plak mlm nih.. dah la training ptg td dah suffer habis ..
memng teruk dikerkjakan oleh coach aku.. abih otot2 n tulang2 aku berasa cam nk putuh ja..

apa la nk jadi.. sebelum ni dh kena teruk dah... so mlm ni aku nk mkn bnyk2 la.. energy dah xdak dh.. esok lak nak main lgi..

kul 9.00 pm.. aku n kwan aku p mkan kdai mkn naik motor..
sejuk giler mlm tuh.. dah la baru pas ujan.. terketar2 aku bawak motor..

sampai je kat slekoh tu aku nmpk 2 ekor kucing duk bergurau senda kat tepi jalan..
pastu tibe2 je ilang.. bila aku lalu je dgn laju dia lintas jalan tnpa pndang kiri kanak..hehe..

fuh...!! nasib baik aku ni pndai drift.. hek3.. kalau x dah lama aku dah jadi pembunuh la..

tgn semakin penat nk tulis.. otak dah jem.. xtau ape lg dah.. jap ag nk tdo.. esok kena tibai ngan coach lg.. argh.. abih sendi2 dan urat saraf aku.. adei.. mak.. nk balik..!!!1 ^_^

p/s: blur...@#$%^&

Reactions:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar