Azan -VS- Posting Blog




Allahuakbarullah....hu akbar....

azan kedengaran.. tp tangan still lg duk taip post blog... ape nk jadi la..

hormat la ckit.. nk jd blogger pun.. jadi la blogger yg beriman.. jangan la jd blogger cam haram..
langsung xtau mana harus n mana wajib..

memang la nk jd blogger hebat..dapat duit banyak.. tp ingat.. ko akan mati... dan kita akan mati.. kalau mati time tu cmner.. nk jawab pe nnti dlam kubur..@#$ ha....@#@

haiz.. bukan nk berleter ni.. ha.. buat peringatan utk aku n kwan2 aku yg ade kat sekeliling n sume skali..

time2 azan pun duk khusyuk lg taip post blog.. ko ingat azan ni mcm pengumuman kat kolej or asrama kau ke.. wei.. waktu tuk solat la.. untuk sembah YANG MAHA ESA... ingat ckit.. kita ni sape buat..

kekadang tu ya Allah... geram aku tgk sesetengah budak2 nih.. sembahyang ni wat cam xde pape je.. bila masuk je waktu solat dia jwab..

'ala.. masa banyk lg... ckit je lagi ni nak siap.. jap ag p solat la'.. ' kubur masing2...'

senang je jwb.. mcm nk bg pelempang je.. ye la kubur masing2.. sebab kubur masing tu la yg masalah nye... haiz...

aku habaq ni bukan kat geng blogger ni.. sesape je la yg lalai.. ingat.. sengaja lewatkan solat pun masuk neraka.. xcaya p korang tanya ustaz masing2...

p/s : ingatlah Allah... dalam setiap keadaan mu..^_^

Reactions:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar