Kerana Lipstik.. ouchh..




punah2.. ape nak jadi ngan dunia skunk.. macam2 yg difikirkan xlogik berlaku..

ini la jadinya kalau islam xjadikan sebagai pedoman hidup.. iman entah kemana.. perasaan sabar lagi la xde ..

hanya kerana lipstik.... anak dipukul oleh ibu kandung... tau beza tak LIPSTIK dengan ANAK??

9 bulan sanggup kandung dalam perut... last2 kerana LIPSTIK yg dikatakan agak mahal tu pun sanggup pukul anak sampai MATI.... hadoih..... pe kejadah la.. LIPSTIK bila2 pun boleh beli.. ANAK?? ingat leh beli ngan duit ke???

sory to say la bro.... nak lahirkan sorg anak bukan main susah..

bengang2..!!! bengang aku baca berita pasal kes nih... unsangkarable...

baca kisah ni.. :

Anak perempuan kecil yang malang ini memberitahukan ibunya, "Mama, adik baru saja melukis pakai lipstik mama".

Ibunya yang mendengar hal itu lalu melihat lipstik mahal yang baru saja dibelinya telah tinggal setengah dan wajah dan tangan dan baju anak perempuan telah penuh dengan lipstik tersebut. Dengan sangat marah, ibu itu mengamuk dan memukul anak perempuan kecil yang malang tersebut tanpa menghiraukan tangisan dan jeritan dari mulut kecilnya.

Kemudian setelah mentempiaskan emosinya, ibu ini baru sedar anak perempuannya sudah tidak bergerak lagi. Dia pun mengoncangkan tubuh anaknya sambil menangis dan memohon agar anak perempuannya membuka matanya.

Tapi terlambat.... jantung anak perempuan itu telah berhenti berdengup.
Dan saat sang ibu melihat kesan di selimut tempat tidur anaknya, disitu tertulis sebuah tulisan dengan lipstik merah yang tertulis: "Sayang Mama Sampai Bila Bila".


p/s : bersikap sabar itu separuh dari iman...

Reactions:

1 comments:

I was very touched when I saw the blog...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar