Gandingan yang mantap | Aaron Aziz |Maya Karin

orang len dh jemu dh tgok citer ombak rindu.. aku baru je semalam tgok... ye la .. ramai sgt duk kate citer tu best... sampai nangis2 la.. aku mulai xpercaya.. tp..

bila ramai kawn2 aku duk sembang pasal citer tu... aku try la mntak citer tu ngan depa... semalam xdak buat pa pun.. relaks ja.. so layan citer ombak rindu dulu.. nk tengok tahap sedih dia.. same sedih x ngan citer nur kasih.

permulaan citer aku tgok hero mmg dr asal jahat dan aku kesian kat maya...

kat tgh tu.. mcm biasa la... xla sedih sgt.. tp geram kat mamat tu( Aaron Aziz) sebab kejam sgt ngan maya.. huhu..

hampir kpd konflik aku mula angkat koler baju aku... bukan ape... nk lap habuk kat mata...
hehehe

lastly tetibe je baju aku basah kat koler... aiseymen.. hujan la.. hahahaa...

fuh.. sedih giler... aku sedih sebab maya... wanita kg yg rela mengahwini lelaki utk lari dari dosa..

disebabkan dia, haris ( Aaron Aziz ) berubah mnjadi seorg bapa yg baik.. dan bertanggungjawab.. konflik kisah antara maya n lisa amat mennyentuh hati sanubari wanita .. aku ase.. sume ladies yg tgok mmg nangis kaw2... sebab lelaki pun ade jgak mnangis krn.
watak sedih ni ade pada maya n lisa...

yg aku paling suka watak maya... dgn mate dia yg bulat.. dan keagamaan yg ade.. buat aku teruja.. dan mengerti keadaan dia.. so feel la.. ca nk tgok skali lg ja. tp exam.. xleh.. kena fokus exam plak..

haha.. k la geng... ES nk stdy jap..
doakan ES brjaya...
amin...
wassalam.. :)




Reactions:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar