makan malam after Terawih


"toink3!!!!!!!!!!!!! .." bunyi ringtone msg kat handset aku..haha

"read message" aku tekan.. " jom kuar minum air. nk?" dari Cikgu Din... haha.. kawan sekelas ku..
dipendeekkkan ceritas.. aku n 3 org kwanku yg len p la cari kedai makan yg bleh dikatakan syok la jugak..

"makan collek sedap jugok nih.."
sampai je kedai pertama... fuh lamak... penuh kot.. siap dah ade tggu turn lg nk makan kat kedai tuh...

planning nk mkn kat kedai tu gagal buat kali pertama.. xpe... ade lg kedai kat depan simpang sane..

next kedai pun penuh jugak.. adei... xpela... tggu je la sampai ade meja kosong..sambil2 beratur amik order..

sedap sungguh collek 'pelempung+ayam+ikan+macam2 lagi.. ' haha.. memang sedap.. licin kami makan.. alhamdulillah..

lame dh aku x merasa makanan tuh.. tengah2 bulan pose ni aku p plak ah... ajak my family plak.. haha..

p/s : sape org kelantan.. jom p makan kat Lundang.... kedai steam boat n collek ade bnyk kat situh.. haha..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layan sebentar